lauantai 1. maaliskuuta 2014

Uusi Sanoma!



Katson itseäni, näen vihaisen nuoren ihmisen
Joka on repeytyy irti malleista ja kaikkoaa rajojen taakse
Viimeisetkin vanhan ihon repaleet putoavat pois
Vieden mukanaan viattomuuden ja kokemattomuuden ajan
Lyijynraskaita askelia, nyrkkejä, krapulaa, mellakoita!
Olen kuullut jo tarpeeksi paskapuhetta, nyt alkavat teot!
En kunnioita sikojen keksimiä sääntöjä tai tunne heidän lakejaan!
Minä en ole sika, minun ei ole pakko elää karsinassa!

Odotan aamua ja lähdön hetkeä, nytkö on vuoroni?
Tartu hetkeen, mahdollisuuteen, osta lippu ja hyppää kyytiin!
It’s just a ride, kaikki vaan hymyillen vastaan
Paistoi punainen aurinko tai satoi neuloja ja maihareiden iskuja
Minä repeydyn irti nyrkit ilmassa ja nahkaan puettuna
Olen nähnyt valon ja tiedän ettei se ole rauhaa tai passiivista vastarintaa!

Luulen olevani valmis ottamaan sen sanoman vastaan sydämeeni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti